SPORTSHOWROOM

Jordan 3 Retro x Nina Chanel Abney

"Bicoastal"

FZ7974-300

Jordan 3 Retro x Nina Chanel Abney FZ7974-300 01
Jordan 3 Retro x Nina Chanel Abney FZ7974-300 02
Jordan 3 Retro x Nina Chanel Abney FZ7974-300 03
Jordan 3 Retro x Nina Chanel Abney FZ7974-300 04

Przejdź do

  • Nike

Amerykańska artystka Nina Chanel Abney po raz pierwszy wprowadziła swój kolorowy kubistyczny styl do Jordan Brand w 2022 roku, kiedy przerobiła sylwetkę Jordan 2. W 2024 roku powróciła do kultowej linii sygnowanej, zmieniając wizerunek Jordan 3 w kolejnym połączeniu sztuki współczesnej i kultury sneakersowej. Jej charakterystyczne podejście zaowocowało ekspresyjną wersją popularnego modelu, która została wydana wraz z kolekcją odzieży pokrytą odważnymi kolorami opartymi na nowojorskich znakach drogowych. Przyciągająca wzrok grafika honorująca aspekty kariery Michaela Jordana zdobi każdy element, w tym własną, charakterystyczną wersję logo Jumpman, która pasuje do blokowych, kanciastych postaci, które pojawiają się w większości jej dzieł sztuki. Zarówno sneakersy, jak i odzież zostały zaprezentowane przez amerykańską piosenkarkę i autorkę tekstów Alicię Keys oraz jej męża, producenta Swizz Beatza, w potężnej kampanii marketingowej mającej na celu uczczenie wielkości w każdym z nas. Nowojorskie Muzeum Sztuki Nowoczesnej również wsparło premierę, organizując pop-up w swoim sklepie Soho Design Store poświęconym specjalnie stylowej kolekcji.

Odważne odcienie i unikalne detale wyróżniają te urzekające buty Jordan 3 Retro x Nina Chanel Abney jako potężną współpracę między marką sneakersów a amerykańską artystką współczesną. Woskowane płótno leży obok rozmytego zamszu na cholewce, a każdy materiał ma swój własny żywy odcień zieleni: jeden Bicoastal, drugi Malachite. W międzyczasie podeszwa jest ozdobiona gładkim, białawym odcieniem Fossil, z uderzającymi pomarańczowymi i żółtymi błyskami podkreślającymi sekcje przyczepnej podeszwy zewnętrznej. Więcej akcentów Fossil pojawia się w całym projekcie, tworząc przyjemne tonalne uzupełnienie kolorowej zewnętrznej strony sznurówek i dużej zakładki na piętę. Charakterystyczny branding Nike Air wyrasta z tego ostatniego elementu z miękkiego, jasnozielonego materiału, a mała pomarańczowa metka wyłania się z nakładki poniżej. Wkładka jest pokryta pomarańczowo-białą szachownicą z ciemnozielonym kółkiem na pięcie. Ten emblemat w kształcie dysku zawiera czarnego Jumpmana, który jest bardziej kanciasty niż tradycyjny, ponieważ jest to podejście Abney do kultowego symbolu Jordan Brand. Kolejne z jej osobistych logo Jumpman zostało wplecione w język nicią w kolorze Fossil, dopełniając w ten sposób tę fascynującą artystyczną reimaginację klasycznych Jordan 3.

  • Płeć Kobiety
  • Marka Jordan
  • Kolekcja 3
  • Kod stylu FZ7974-300

SPORTSHOWROOM wykorzystuje pliki cookies. O naszej polityce plików cookie.

Kontynuować

Wybierz swój kraj

Europa

Ameryki

Azji i Pacyfiku

Afryka

Bliski Wschód